Eén van onze kwaliteitsindicatoren is het snel en adequaat reageren op signalen van ontevredenheid over onze dienstverlening. Wij doen ons uiterste best om klachten te voorkomen maar mocht het toch voorkomen kunt u een klacht indienen
Een klacht is elke uiting van ontevredenheid van een belanghebbende.
Een aanvrager of een werkgever kan klagen over de organisatie of over de afname van een examen.
Als u een klacht of opmerking aan ons door wilt geven, vragen u deze te voorzien van alle relevante informatie om er zorg voor te kunnen dragen dat we uw verzoek spoedig, op een geschikte manier en zonder misverstanden kunnen afhandelen.
Indien u dat wenst kunt u uw klacht ook anoniem indienen. Zorgt u er aub voor dat u uw klacht zo volledig mogelijk omschrijft.
Voor klachten over examens kunt u dit formulier invullen: Klachtenformulier Examens
Voor klachten over het certificeringsproces/registratie en overige klachten kunt u een email sturen naar
Downloads:Klachtenprocedure